۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

فرزاد یا فضائل جاسوس چند جانبه در آمریکا

هموطنان عزیز در خارج و داخل ایران مراقب فضائل یا فرزاد عزیزان جاسوس چند جانبه در آمریکا باشند . او در دوران پناهجویی در ترکیه با سرویس جاسوسی میت همکاری کرده و برای دو سال با سرویس موصاد از طریق منشه امیر برنامه ساز رادیو اسرائیل همکاری کرده و از طریق دوستانش به جمع آوری اطلاعات از مناطق اردبیل و غرب ایران می پرداخت.
جاسوسی و خوش خدمتی به این دستگاه ها ی جاسوسی فضائل یا فرزاد عزیزان را به عنوان پناهنده !!! روانه امریکا کرد تا به عنوان نفوذی در بین فعالان سیاسی به جمع آوری اطلاعات بپردازد. فضائل یا فرزاد عزیزان با پوشش کذایی فعالیت حقوق بشری به جاسوسی می پردازد.
سابقه این بازیچه در اردبیل  بسیار خراب بوده و دوستان و فعالان سیاسی و خانواده اش بویژه خانم ... می گوید که با برخی از نیروهای اطلاعاتی رژیم ارتباط داشت و باعث دستگیری و بازداشت بسیاری شده است .
فعالان سیاسی در خارج از کشور می توانند از طریق دوستانش و فعالان سیاسی در استان اردبیل در جریان فعالیت های جاسوسی و خیانت کارانه وی قرار گیرند.
فضائل یا فرزاد عزیزان به کارهای اخاذی نیز پرداخته و مبالغی را از دوستانش به بهانه های واهی گرفته و از عودت آن خودداری می کند.
ایجاد اختلاف و درگیری در بین فعالان سیاسی در خارج از کشور و جمع آوری اطلاعات و عکس های خانوادگی فعالین سیاسی و برهم زدن آرامش روانی آنان و ... خوشخدمتی به دستگاه های امنیتی است.
فضائل یا فرزاد عزیزان گاها سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا CIA  را فریفته و اطلاعات فراوانی از محل کار و زندگی و شرایط زندگی فعالان سیاسی مخالف ایران را در اختیار رابطین اطلاعاتی ایران قرار می دهد .
اکنون زمان آن رسیده که این تبهکار افشا شده تا سایر فعالان سیاسی از شر وی د رامان باشند.
کافی است اندکی در رفتار های اطلاعاتی و امنیتی فضائل یا فرزاد عزیزان تامل کنید ...